graphic designer at work - grafisch ontwerp stockfoto's en -beelden

Als u iemand bent die serieus wil dat uw bedrijf de klok rond, 8 uur per dag, over de hele wereld – een logo-ontwerp in/*-investeringen draait, zijn dit belangrijke troeven voor een bedrijf. Maar als u de gemiddelde bedrijfseigenaar bent, is de bedrijfsidentiteit van uw bedrijf iets anders om u veel zorgen over te maken.

We leven misschien in een virtuele wereld, maar een gloednieuwe klant, een nieuw telefoonnummer of een wijziging in een advertentie kan de noodzaak van het uur zijn om perceptie bij uw doelgroep te vestigen. In staat zijn om uw bedrijf en de producten en diensten die u aanbiedt op de voorgrond te plaatsen van de branding van uw bedrijf en, op zijn beurt, de perceptie van de rest van de wereld met betrekking tot de kwaliteit en legitimiteit van zowel uw producten als uw dienstenaanbod.

De perceptie van het bedrijf kan gemakkelijk worden bepaald door de manier waarop ze zich kleden, de kleuren die ze gebruiken en de boodschap die ze verzenden. U kunt misschien een duur designerkostuum dragen, maar als u geen Adwords en/of AdSense op uw site heeft, in de pay-per-click-zoekmachines, wat heeft u dan te bieden? Ons vermogen om dit zo snel mogelijk te doen, door middel van de basis van een logo-ontwerp, moet uw eerste zorg zijn.

Bovendien is het ook belangrijk om te overwegen hoe goed u uw bedrijf online vertegenwoordigt bij het maken van een logo-ontwerp. Kun je wat foto's van je producten op je website plaatsen? Zo niet, welk beeld breng je naar de wereld? Hoe ziet het eruit als een potentiële klant op zoek is naar jouw producten? Uiteraard bepaalt de afbeelding of iemand je product leuk of niet leuk gaat vinden.

Dus als dat is vastgesteld, kunnen we onze volgende sleutel tot ontwerpsucces bereiken als het gaat om het maken van een logo-ontwerp. Tip: uw logo moet de overdrijving van uw producten zijn. Dus, laten we zeggen dat je een zakelijke deal hebt met een bedrijf dat eigenlijk in Degy is gevestigd, ongeveer wat de aarde en het geluk betreft. Hoe beïnvloedt dat dan de perceptie van de klant van uw bedrijf? Geeft het logo de naam van het bedrijf, het land, de locatie van het bedrijf weer of koppelen ze het aan een over-the-top locatie, zoals een shoot-in-the-ments-achtige manier.

Dit is een goed voorbeeld van wat de gevolgen van een logo-ontwerp voor een klein bedrijf kunnen zijn. Als iets te gek is, is het ook gek. Kun je je het logo voorstellen dat je hier in dit artikel ziet – het bord is vergelijkbaar met het bord dat wordt gebruikt om je logo te maken. Het is niet het enige logo-ontwerp met een bord. Sommige logo's gebruiken de zijkanten van het identieke bord om hun afbeelding te creëren, hoewel sommige een beetje een twist claimen, net zoals die met een handgeschilderde of bedrukte kant van een bord.

Terwijl de meeste bekende en succesvolle bedrijven dit soort logo's gebruiken; dit is geen garantie voor succes bij het plukken. Kijk bijvoorbeeld naar het "kruiwagen"-logo. Kun je een kruiwagen kopen met een sikkel erop of is het gewoon het platte kenmerk van het verhaal zelf..? Dat deden we eerder, weet je nog?! Nu kan men deze tirades en raves niet als vanzelfsprekend beschouwen. Hoe lees je deze? Ben je onder de indruk? Tevreden? Opgewonden? Opgewonden is het favoriete geluid om te associëren met een logo-ontwerp voor een klein bedrijf.

Als je ernaar kijkt, is de kans groot dat je tot een gepersonaliseerd logo-ontwerp komt. Het is een leuke manier om ervoor te zorgen dat er een consistente perceptie van uw bedrijf is, en het is ook een goede manier om naam voor u te maken. Wie weet ben je iets succesvoller dan je dacht!

Categories: Blog